Csákvári Speed Motorosok
Üdv az oldalon!

ÚJRAINDULT AZ OLDAL 

Gyertek vissza minden nap,naponta frissülő hirek,egyéb érdekességek,

tesztek,stb...!

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Látogatók
Indulás: 2006-04-07
 
Menü
 
Motoros Menü
 
Videók
 
MotoGP
 
>>AZ ELVÜNK<<
 
Műszaki adatok,infók
 
Újdonságok
 
Szavazás
Legyenek GP hirek az oldalon??

Igen
Mindegy
Ne
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Tesztek
Tesztek : Yamaha MT03 tesztelése

Yamaha MT03 tesztelése

Szerkesztő  2006.06.19. 11:25

Hat évvel ezelőtt még öncélú tanulmánymotornak hatott a Yamaha MT-01, a hatalmas V-kettes motorral szerelt csupasz gép.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hat évvel ezelőtt még öncélú tanulmánymotornak hatott a Yamaha MT-01, a hatalmas V-kettes motorral szerelt csupasz gép. A futurisztikus futóműelemek kivételével az álomgépből 2005-re utcai motor született. A motor egyetlen hibája, - ami persze sokak számára legnagyobb előnye - a Road Warriorból származó monumentális, 1700 cm3-es V-blokk, mely lenyűgöző nyomatéka mellett igencsak robusztussá teszi az MT-01-et. Az Oliver Grill által vezetett termékfejlesztő részleg azonnal a folytatáson gondolkodott, olyannyira, hogy az őszi motorkiállításokra várjuk a kistestvér, az MT-03 bemutatkozását.

Míg az MT-01 extrém nyomatékával hívta fel magára a figyelmet, az MT-03 extrém mozgékonyságával tör babérokra. Ereje egy sokkal könnyebb és sokkal pörgősebb blokkból származik. A 660 cm3-es egyhengeres hajtómű nem új fejlesztés, az XT660R-ben már két éve használja a Yamaha. A hátsó kereket az eddig méltánytalanul mellőzött szíj hajtja, mely amellett hogy csendes, sokkal kevesebb gondozást igényel, mint a hagyományos lánchajtás.Az ülés alatt kivezetett két kipufogódobból előtörő hangra sorra kinyílnak az ablakok. A motor építése során az anyaghasználat sem szokványos, bár számos dizájnelemet átvettek az MT-01-től. Az unalomig ismételt kerek fényszórók helyett a tervező, Michael Uhlarik LED-es világítást álmodott a motor elejére, de ahogy a hátsó lámpa két csíkja, a vonalszerű irányjelzők is diódák sorából állnak. Hasonló finomság a műanyag üzemanyagtank két oldalát védő alumíniumborítás.

Az alumínium házas műszerfal hagyományos, sörösdoboz formája ellenére bőven rejt újdonságot. A fordulatszámmérő kerek óralapja nem más, mint egy LCD kijelző. Felette mutató jelzi az aktuális fordulatszámot, míg a sebességadatokat és a további információkat a mutató hátteréből olvashatjuk ki. Az üléspozíció a Yamaha off-road gépeit idézi, míg a nagyon rövid tank és a minimális hátsórész révén az épített streetfighterekkel hozható rokonságba. Hátul a két polírozott, háromszög profilú dob érvényesül, és hosszú alumínium lengővilla kapcsolódik a nagyon könnyű, nagyon rövid és természetesen nagyon merev alumínium vázhoz. Az első futómű hagyományos, Öhlins hidraulikus teleszkóp, a hátsó rugóstagot viszont már egyáltalán nem szokványos módon a motorblokk jobb oldalára szerelve találjuk. Az első kereket szinte eltakarja a két hatalmas, hullámos szélű féktárcsa, a hátsó ötküllős kerékre szimpla tárcsa jutott.A jelenleg még csak Európában forgalmazott MT-01-gyel ellentétben a hírek szerint az MT-03 az amerikai motorosokat fogja elsőként megbolondítani, élőben először a szeptember végi Párizsi Motorszalonon láthatjuk. Hogy hozzánk mikor érkezik, még nem tudni, az biztos, hogy az FZ6-N 1 824 000 Ft-os árát célozza majd meg.

Technikai Info

MOTOR
Motortípus: 4-stroke, single cylinder, 4 valves,SOHC
Motorhűtés: Liquid cooled
Hengerűrtartalom: 660cc
Furat x Löket: 100 x 84.0mm
Kompressziós arány: 10.0:1
Maximális teljesítmény: 33.4kW (45 HP) @ 6,000rpm
Maximális nyomaték: 56.2Nm (5.73 kg-m) @ 5,250rpm
Kenés: Dry sump
Karburátor: Fuel injection
Kuplung tipus: Wet, multiple-disc
Gyújtási rendszer: TCI
Indítási rendszer: Electric
Váltórendszer: Constant mesh, 5-speed
Végső hajtás: Chain
Üzemanyagtank kapacitás: 15 litres
Olajtank kapacitás: 3.4 litres
VÁZ
Váz: Steel tube truss diamond
Első felfüggesztés: Telescopic Fork
Első rugóút: 130mm
Hátsó felfüggesztés: Swingarm
Hátsó rugóút: 120mm
Első fék: Dual discs, Ø 298 mm
Hátsó fék: Single disc, Ø 245 mm
Első gumi: 120/70-17
Hátsó gumi: 160/60-17
Méretek:
Hosszúság (mm): 2,070mm
Szélesség (mm): 860mm
Magasság (mm): 1,115mm
Ülésmagasság (mm): 805mm
Tengelytáv (mm): 1,420mm
Minimális hasmagasság (mm): 200mm
Saját tömeg (kg):

174.5 kg

 
Óra
 
Minden ami Gilera
 
Motorozásaink
 
Bannerek
 
Naptár
2025. Április
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
 
A hónap motorja
 
Véleményetek
Szavazz Június hónap motorjára
Melyik a hónap legjobb "vasa"?? :-)

Yamaha MT 0S
Kawasaki ZZR 1400
Hayabusa
Yamaha R6
Ducati Monster
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Chat
Kerüljétek a káromkodást!!!!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros